Baklawa


Har precis nattat älsklingen så nu sitter jag och kollar på film,Miss secret agent som går på kanal5..har försökt ringa nathalie men får inte tag på henne de va någon som svara och sen lades de på men de kan vara så att hon sover och svarade i sömnen som hon brukar göra!

Imorgon ska jag och mamma baka hela dagen för de är BAJRAMtorsdag,så vi ska käka mat äta baklawa,tårta och mycket annat gott!Bajram är en så kallad muslimsk "jul",man firar de efter att fastemånaden är slut (ramadan),dom flesta vet ju vad de är för något men de skadar inte om man förklarar de en gång till,haha.
sov aldrig över hos mina föräldrar inatt de får bli imorgon istället för då har vi mycket att göra..

nu ska jag ta och kolla färdigt på filmen..



en söt klänning som jag köpte till amina idag som hon ska ha på sin födelsedag och en tiara,love it!

 

xoxo /zuzu


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0