FUCK SD!

Hallo

vilken underbar dag de har varit..har varit ute hela dagen och njutit av vädret.man får passa på när de är så fint väder.hoppas att eran dag har varit lika bra som min=)

va i stan idag och fick för mig att jag skulle rösta redan nu så jag får de gjort..då såg jag att SD pratade om invandrare,muslimer och mycket annat!!
HATAR DE PARTIET..
Varför ska dom kalla oss invandrare för smuts?vad är de för skillnad på oss och svenskarna?
dom snackar om att de är mycket kriminella invandrare men de är lika mycket svenskar,bara för att man ofta hör om att invandrare gör saker så betyder de inte att svenskar inte gör samma saker?!men självklart så väljer dom att skriva/prata om INVANDRARE och inte om SVENSKAR..ja är medveten om att de finns många invandrare som gör dåliga saker men va fan dra inte alla över en kam!!!



Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; aah jag vet !:D

2010-09-14 @ 10:31:42
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0