Sept. 7, 2010


heellloo,sitter hos mamma och pappa.Anita (min brors fru) kom hit för en timma sen så vi satt och åt en massa mat och melon..Mumss,riktigt gott var de.snart ska vi iväg till Knalleland shoppa lite ifall vi hittar något efteråt ska vi promenera och ikväll sover jag över hos mina föräldrar !
messade förut med idioten blir så jävla förbannad för att han inte vill skriva på ett papper så nu blir de så att jag måste kontakta rättegången och de kommer ta en massa tid,de gör de alltid när rätten är inblandad men men måste man så måste man! får kämpa mig igenom allting tills jag vinner..

min lilla älskling sover nu så jag tänkte att jag skulle sova lite jag med,brukar aldrig sova under dagen men jag känner verkligen att jag är trött och de vore bra om jag sover lite innan vi sticker till knalle!!



My World


xoxo




Kommentarer
Postat av: anna

aw.. DU kan känna dig saknad älskling!! galet mkt kärlek till både dig & din prinsessa<3

2010-09-07 @ 19:11:21
URL: http://hhheartless.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0