Min underbara dotter..



älskar min dotter otroligt mycket
,hon betyder allt för mig!Jag kan inte förklara hur mycket jag ÄLSKAR HENNE,hon är mitt liv mitt ALLT!! bara jag ser henne får mig att bli glad,när jag är ledsen kommer hon och tröstar mig fast hon är så liten så förstår hon allt!! hon gör mig lycklig..jag kan inte fatta att man kan älska någon så mycket..den  dagen
hon kom till världen och jag höll henne så ville jag aldrig släppa taget om henne jag kommer alltid att finnas vid min dotters sida oavsett vad jag kommer ALDRIG släppa taget om henne! Hon är fäst vid mig och jag vid henne,hon är mammas flicka , jag hade inte haft något liv utan min vackra dotter! kan inte fatta att jag har fått en sån underbart vacker flicka som hon..jag tackar verkligen gud för att jag har henne! JAG ÄLSKAR HENNE SÅ MYCKET!




DU & JAG FÖRALLTID!




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0