at my parents place


sitter just nu hos mina föräldrar,kom precis från stan trodde jag hade möte idag men de var visst den 8 och inte den 1 ,dom ändrade tiden till imorgon istället känns skönt måste bara få grejerna gjorda!!vill att allt ska gå fort så jag blir klar med allt!!


ja skrev ju igår att de hade hänt bra och dåliga saker..dom bra sakerna är att jag bor i Borås och inte Skövde längre,jag har kommit min föräldrar ännu närmare än när jag bodde hemma och att min lilla söta underbara dotter har börjat säga
mamma,klappar händerna,pekar & busar!
de dåliga som har hänt är att jag inte är tillsammans med pappan till mitt barn,jag behöver inte gå in på vad de är som har hänt men vi är inte längre tillsammans pga något som han har gjort!!
NU mår jag mycket bättre trots att de kommer vissa dagar man verkligen inte orkar med något man vill bara falla ihop och gråta men jag kan inte för jag har en underbar dotter som jag måste tänka på,hon behöver mig och jag behöver henne utan henne är jag ingenting..älskar henne mest i hela världen

 
happ nu ska jag upp och laga mat med mamma, skriver snart igen!!







MIN ÄLSKADE DOTTER!



XOXO/ZUM



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0