Hate the dentist :@

Godkväll folket.. a vad ska man säga idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag handlat och bakat sen har jag lekt med sessan hela dagen..en mysig dag har de varit!!

Imorgon ska jag till Tandläkaren och laga en tand.
De VÄRSTA är att jag ska vara där kl 7 på morgonen..vem fan orkar jobba så tidigt seriöst?de första man gör på en arbetsdag lagar tänder,WoW hur kul e de egentligen?
jag skulle aldrig vilja vara en tandläkare..i vilket fall som helst så kan jag  inte  bli  de  för mina  betyg  suger  som bara  den  haha ,men jag hatar verkligen tänder!!
Aja nog med tänder nu!!
Ska till fritiset imorgon med sen hem direkt !!

Nu ska jag dricka kaffe,ta mig en cigg,lyssna på musik sen ska jag sova!!
KiSs N HuGz




FRäSCHT!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0