Don't judge a thing 'til you know whats inside it.

Vet inte vad de är med mig..my bad!!
måste skärpa mig..jag gillar verkligen att blogga men ibland så orkar man inte!

de har inte hänt så mycket på den sista tiden..snart fyller min älskling 1 år längtar som fan..kan inte fatta,de känns som att de var igår jag höll henne för första gången!!
ÄLSKAR MIN LILLA SÖTNOS!!

min nya mobil fungerar utmärkt förutom att man inte fick med någon USB till den,man fick köpa en om man ville ha de vilket jag tycker är väldigt dåligt! alltid när jag köpt mobil så har jag fått USB ,men men jag köpte en till slut iaf!!

Nu ska jag sova lite medans Amina är ute med sin morfar..hon la sig inte förens kl ett igår så man är ganska trött!!

Love to yall


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0