Tredje världskrig & Skönhetstävlingar!

fattar inte riktigt varför dom ska bygga en moske i NEW YORK på samma ställe där THE TWIN TOWERS var?!dom kan bygga mosken på en annan plats hallå NEW YORK är en stor stad,jag är själv muslim och jag tycker de är bra att dom bygger en moske i USA för de finns massor av muslimer där!Tycker dock att de är på fel ställe!!vad tänkte imamen med egentligen förlåt mig gud men vad tänkte han på?han fattar väll att om man bygger en moske på de stället då kommer de vara krig!! de har redan börjat de är klart att amerikanarna är emot de..och han pastorn som brände upp koranen han e ju helt sjuk i huvudet,jävla idiot!! de är som att vi muslimer ska ta en bibel tända eld på den ..men vi gör inte de för vi vet att bibeln betyder lika mycket för er som koranen betyder för oss!!
men endå så förstår jag varför han pastorn reagerade så som han gjorde,han tänkte väll att de är de ända sättet som får imamen eller vem de nu är att bygga mosken på ett annat ställe!!
Men de var verkligen fel gjort av honom!! jag tror verkligen att de kommer att vara tredje världskrig mellan muslimer och kristna,jag hoppas verkligen inte de för jag har ABSOLUT inget emot Krista eller några andra religioner,alla är lika mycket värda!!



twin tower!


en annan grej som stör mig allra mest de är dom här dumma jävla mammorna som sminkar sina små barn,sätter lösögonfransar på dom,bleker deras tänder,sätter på löshår,gör dom mycket äldre än vad egentligen är och går till olika skönhetstävlingar!Dom mammorna är fan riktigt störda tänker dom inte på sina flickor tänk så vill dom inte egentligen!dom mammorna tänker ju bara på att vinna..dom försöker göra sina drömmar uppfyllda genom sina barn!! de är så jävla fel!!
JAG ÄR SÅ EMOT SÅNT!



WRONG!


Vad tycker ni om de här?

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad tycker du om pocket skorna jag lagt upp? Hot or not?:D

2010-09-11 @ 20:43:53
URL: http://liborius.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0