UNDERBART

heellloo

åh ni ska bara veta hur glad jag blev idag när sötnosen ställde sig upp helt själv och började gå!!
hon var helt överlycklig skrek samtidigt som hon skratta..Så underbart!!Hon älskar verkligen att gå,hon brukar sträcka fram sin hand och skrika eller så kommer hon till mig tar tag i min hand och ställer sig upp och börjar gå..nu sover hon och jag saknar henne!!

har så tråkigt nu sitter och lyssnar på musik,väntar på att Nathalie ska komma hit..Mamma och Anita kom aldrig för de var något som kom upp så dom kunde inte!!Imorgon är de ju Söndag finns absolut inget att göra i ruttna Borås får väll gå till parken med sessan om de blir fint väder!!
Just de glömde säga att jag äntligen har skickat brevet hoppas bara att den kommer fram i tid annars är de kört!
Skriver snart!!

 


Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

:) det är kul hihi

2010-09-12 @ 00:41:52
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0