TIME TO SLEEP


ÄNTLIGEN 
så är vi klara med maten!!ska ta kort på de imorgon så får ni se hur duktig "
jag" har varit,hehe..
vad har ni gjort för skoj idag?
Badade min lilla 
bebis förut nu ligger hon och sover, tiden bara rinner när man har barn de är helt sjuk de känns som om de var igår jag var på förlossningen och såg henne för första gången fast de snart är ETT år sen!helt CRAZY

MEN Nu är de faktist så att jag är helt slut och jag måste lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon!!Gash vad jobbigt..

Godnatt dear people ♥


     
Sötnosen när hon badade idag!ÄLSKAR HENNE



xoxo

Kommentarer
Postat av: Heidi

aa det är bra att du har amina, hon kommer hjälpa dig igenom allt :) eftersom mycket tid kommer gå til henne menar jag. det är bra gumman försök göra det! aha ååh vad roligt :D klart jag ska komma :D det är en fredag va? Pussar <3<3

2010-09-08 @ 23:14:37
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Så söt :)



Okej vad kul med bakning, vad blev de? JAg har bara tagit de lugnt jag :)

2010-09-09 @ 00:51:30
URL: http://classys.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0