Sept. 6, 2010


lika dålig uppdatering fast jag skulle "bättra" mig,idag blir de mer inlägg än vanligt i allafall!
nu sitter jag hos mina föräldrar pappa är ute med amina och jag sitter med mamma.rungde precis till försäkringskassan dom är så jävla sega man måste knappa in en massa saker plus vänta i typ en timma om inte mer och sen får man inte den hjälpen man vill ha... HATE IT!

nog med F-KASSAN!senare idag ska jag träffa sötnosen Liridona hon sitter barnvakt så hon ska ta med sig barnen och jag amina ner till stan,så ska dom få leka lite..det var ett bra tag sen jag träffa lilla Liki,alltid lika roligt med henne!
nu ska fortsätta babbla på med mamma och dricka lite kaffe,skriver när jag kommit hem!


P.s igår gjorde jag en grej som jag verkligen ångrar :S







xoxo/zum


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0