fullt upp


usch
vilken dålig upptadering jag får ta och skärpa mig och blogga mer..har inte haft tid och blogga något idag..har varit ute på stan nästan hela dagen med mamma och amina,vi shoppade lite och fikade,mysigt!
just nu sitter jag hemma med mamma hon ska sova över här inatt,har precis färgat hennes hår så jag hoppas de blir bra ..


glömde berätta att  min prinsessa har börjat hon tog sina första steg igår,helt otroligt kan inte fatta att jag har glömt att berätta de!nu sover sötnosen så skönt så.Den 22 oktober fyller älsklingen ett år så jag har en massa saker att göra fram tills födelsedagen,hitta någon konditori (eller va de nu heter ) där dom gör fina tårtor sen ska man ju köpa massa ballonger och allt som man har på födelsedagar,en riktigt fin present till älsklingen och en massa andra saker!!
De kommer bli den bästa födelsedagen EVER!


nu måste jag vara lite social mot min mami ♥
skriver mer imorgon!


the cutest baby



xoxo/zuzu

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0