tattoo

min blogg har cpat den här inläggen skulle egentligen ha kommit upp för två dar sen!!

har precis pratat klart med sara i tel  de var ett tag sen vi prata sist,båda har så mycket att göra så vi har inte haft tid till att ringa till varandra,ganska synd.

idag har jag varit hos mina föräldrar hela dagen,vi lagade mat och mamma lärde mig hur man bakar bröd sen gick vi ner till MAXI och jag köpte hårfärger två askblonda färger och en ljusbrun färg,tänkte göra de lite ljusare så jag hoppas verkligen att jag lyckas:D


har suttit och funderat ett bra tag nu på att tatuera mig och nu har jag bestämt mig för att jag ska göra de!! jag tänkte tatuera in aminas namn (min dotter) och en fin text där jag beskriver min kärlek till henne dock vet jag inte vart jag ska  ha tatueringen?får nog tänka på hur tatueringen ska se ut och vart jag ska ha den !!
hoppas verkligen att de inte gör ont..




ska ta och sova nu , godnatt people!!



xoxo



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0